Ko enkrat začneš delati doma je težko ločiti mejo med delom in družinskim življenjem. Zato je najbolje, če si lahko domačo pisarno urediš v posebnem prostoru, ločenem z vrati, v sobi na podstrešju ali v kleti. Prostor za delo si sicer lahko urediš tudi v dnevni sobi, spalnici, kuhinji, predsobi ali pod stopniščem.V takem primeru lahko delovni prostor ločiš z vizualno pregrado, npr. špansko steno, policami, panojem, knjižno omaro, rastlinami, montažno steno itd. Delovni kotiček je lahko skrit tudi v omari, ki se lahko hitro spremeni v domačo pisarno. Tudi pri delu na domu je pametno skrbeti za zdravje, zato naj bo oprema pisarniška in ergonomsko oblikovana. Ustrezna oprema tudi poveča produktivnost in zmanjša stres. Ne pozabi na ustrezno osvetlitev, dobro pa je, da je zraven tudi koš za odpadke. Teh nekaj nasvetov je povzetih iz članka
Delo na domu, ki ga je za revijo Oprema pisarne pripravila arhitektka dr. Jasna Hrovatin.